Interaktivna kampanja ‘No Escape Room’ pokrenula je Parkinsonove NSW-a dizajnirano tako da pomogne učesnicima da razumiju svakodnevne izazove s kojima se ljudi suočavaju – i podučavaju kako bi podigli sve vrijeme tokom pandemije koronavirusa.
Australijska organizacija Parkinson pokrenula je sobu za bijeg namijenjenu podizanju svijesti o svakodnevnom izazovu života uz uvjet – i njezino je izvorno dotaklo Parkinsonovu zajednicu.
Pozivajući se na društvene mreže, organizatori nude ljubitelje rješavanja zagonetki priliku da budu prvi koji su isprobali novu sobu za bijeg . Ono što nepristojni učesnici nisu znali da je soba opremljena tajnim kamerama – i svaki zadatak predstavlja Parkinsonov simptom, od gubitka memorije do tremora, zamagljenog vida, ukočenosti i još mnogo toga.
Naizgled jednostavni zadaci kao što je sipanje čaja, upotreba računalnog miša ili vezivanje cipela je bilo frustrirajuće teško, odražavajući svakodnevne izazove s kojima se ljudi susreću.
Tek su na kraju učesnici bili upozoreni na činjenicu šta soba predstavlja.
Kampanja – koja je započela ove sedmice pokrenula Parkinson-ova NSW-a u saradnji sa tržišnim agencijama Wunderman Thompson-om i australijskim proizvodnim kompanijom AIRBAG – dostupan je kao 360-digitalno iskustvo , a koji već sada govori o broju ljudi koji uče i učestvuju da steknu razumijevanje o Parkinsonovoj bolesti i da se suoče sa izazovima.